«Απίστευτη η ταλαιπωρία των επιβατών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο»

Χρήστος Μπακώρος: Παροιμιώδης η ανικανότητα του κ. Σπίρτζη

«Απίστευτη η ταλαιπωρία των επιβατών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο»

Την έντονη αντίδραση του Αναπληρωτή Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Μπακώρου, προκάλεσε το καθημερινό φαινόμενο της απίστευτης ταλαιπωρίας που βιώνει το επιβατικό κοινό για την έκδοση της μηνιαίας κάρτας για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Συγκεκριμένα, ο κ. Χρήστος Μπακώρος ερωτά την κυβέρνηση:

1. Για ποιο λόγο υποχρέωσαν τους επιβάτες να καταθέτουν ΑΜΚΑ και αντίγραφο ταυτότητας για μια απλή έκδοση μηνιαίας κάρτας στο Μετρό;

2. Γιατί δεν προγραμμάτισαν η έκδοση και η φόρτιση της κάρτας να γίνεται μέσω διαδικτύου;

3. Θα υιοθετήσει η Κυβέρνηση την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας (κατατέθηκε στις 15 Οκτωβρίου) να μην καταργηθεί το χάρτινο εισιτήριο της μιας διαδρομής των 1,4 ευρώ και οι επιβάτες να μην εξαναγκάζονται αναγκαστικά στην αγορά της ATH.ENA Card;

4. Γιατί δεν προβλέφθηκαν στα πακέτα εκπτωτικών εισιτηρίων οι ειδικές κατηγορίες πολιτών που δικαιούνται μειωμένο (φοιτητές, άνω των 65 ετών κ.λ.π.) με συνέπεια να καταργείται στην ουσία του το εκπτωτικό εισιτήριο;

Όπως σημειώνει ο αναπληρωτής Τομεάρχης Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας, «πρόκειται για τέσσερα απλά και αυτονόητα ερωτήματα που θέτει στον κ. Χρήστο Σπίρτζη η Νέα Δημοκρατία και ο αρμόδιος Τομεάρχης της κ. Κώστας Καραμανλής. Και είναι ακριβώς τα ερωτήματα που έχουν δεκάδες χιλιάδες πολίτες που αδυνατούν ευλόγως να καταλάβουν γιατί η Κυβέρνηση τους έχει υποχρεώσει σε μια τριτοκοσμική διαδικασία με συνέπεια να ταλαιπωρούνται καθημερινά επί ώρες σε τεράστιες ουρές. Ουρές που είναι προφανές πια ότι προκάλεσε στο Μετρό η παροιμιώδης ανικανότητα του κ. Σπίρτζη. Ο οποίος μάλιστα ζητά εκ των υστέρων συγγνώμη, χωρίς όμως να δίνει καμία λύση στο πρόβλημα που μόνος του προκάλεσε».

Ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χρήστος Μπουκώρος επισκέφθηκε σήμερα τον σταθμό στην Πανόρμου και συνομίλησε με τους πολίτες που περίμεναν υπομονετικά επί ώρες.

Στην δήλωση που έκανε εξερχόμενος, σημείωσε τα εξής:

«Η απίστευτη ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι στέκονται στις ουρές του Μετρό από τα χαράματα και για πολλές ώρες, προκειμένου να εκδώσουν τη νέα ηλεκτρονική τους κάρτα, είναι το τελευταίο δείγμα της παροιμιώδους ανικανότητας της Κυβέρνησης.

Η συγγνώμη του κ. Σπίρτζη κατόπιν εορτής δεν έχει κανένα αντίκρισμα, αφού χιλιάδες πολίτες εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται για μια δουλειά, που κανονικά δεν θα χρειαζόταν πάνω από 10 λεπτά.

Καλούμε την Κυβέρνηση, επιτέλους, να σοβαρευτεί και να δώσει λύση σε αυτό το απλούστατο ζήτημα».

     

    Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

    Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

     

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε συμπληρώστε το σχόλιο σας!
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομα σας εδώ