Διευκρινίσεις για τις διορθώσεις στις αιτήσεις για το ΚΕΑ

Διευκρινίσεις για τις διορθώσεις στις αιτήσεις για το ΚΕΑ

Τη δυνατότητα για πραγματοποίηση διορθώσεων στην αίτησή τους για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) έχουν, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, όσοι δεν έχουν λάβει χρήματα από τυχόν λάθη στον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν κατέστη δυνατή η πίστωση των ποσών σε δικαιούχους είναι:

  • Μη επικαιροποίηση στοιχείων λογαριασμού. Σε αυτήν την περίπτωση, απαιτείται επιβεβαίωση των στοιχείων στην τράπεζα.
  • Ανενεργός λογαριασμός πιθανότατα γιατί δεν έχει κινηθεί για αρκετό χρονικό διάστημα.
  • Αναντιστοιχία ΑΦΜ και τραπεζικού λογαριασμού.

Μέχρι τις 31/8/2017 η προθεσμία για τις διορθώσεις

Οι δικαιούχοι θα πρέπει να μεριμνήσουν για τη διόρθωση του προβλήματος στον τραπεζικό λογαριασμό έως τις 31/8/2017, διαφορετικά η αίτησή τους θα ανακληθεί. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης, αλλά χάνεται το δικαίωμα αναδρομικής καταβολής.

Οι διορθώσεις πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας keaprogram.

     

    Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

    Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

     

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε συμπληρώστε το σχόλιο σας!
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομα σας εδώ