Ανεπηρέαστα τα κέντρα αισθητικής από την οικονομική κρίση

Ανεπηρέαστα τα κέντρα αισθητικής από την οικονομική κρίση

Η οικονομική κρίση δεν φαίνεται να επηρέασε την παροχή υπηρεσιών πολυτελείας, όπως χαρακτηρίζονται οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα κέντρα αισθητικής και αδυνατίσματος.

Όλο και περισσότερος κόσμος ενδιαφέρεται για την ομορφιά και την αισθητική από ότι στο παρελθόν. Το μόνο που ίσως παρατηρείται αυτό το διάστημα είναι η επιλογή από μερικούς πελάτες οικονομικότερων πακέτων υπηρεσιών.

“Της Βίκυς Κουλέλη, Εκπαιδευτικής Συμβούλου στον Tομέα Αισθητικής και Ομορφιάς του ΙΕΚ MASTER”

Η συντριπτική πλειοψηφία της πελατείας των ινστιτούτων ομορφιάς είναι κυρίως μισθωτοί και υπάλληλοι. Οι περισσότερες σαφώς είναι γυναίκες αλλά τη τελευταία πενταετία πολλοί είναι και οι άντρες που παρακολουθούν προγράμματα αισθητικής. Οι πελάτες είναι όλων των ηλικιών. Οι άντρες είναι κυρίως νεαρής και μέσης ηλικίας. Είναι όμως γεγονός ότι παρατηρείται αύξηση του ανδρικού πληθυσμού. Αυτό σημαίνει ότι και στην Ελλάδα έχουν ξεπεραστεί τα ταμπού που δεν ήθελαν τον άνδρα να περιποιείται τον εαυτό του. Ο κόσμος είναι πλέον επιλεκτικός και ευαισθητοποιημένος σε θέματα αισθητικής και αδυνατίσματος. Έχει μπει στη διαδικασία για λόγους αισθητικής και υγείας.

Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προγράμματος σε ένα εργαστήριο αισθητικής

Ηλικία: Άτομα νεαρής ηλικίας συνήθως επιλέγουν κάποιο πρόγραμμα αποτρίχωσης ή επισκέψεις στο γυμναστήριο, για απώλεια κιλών, καταπολέμηση ακμής ή επούλωση ουλών από ακμή.

Άτομα μεγαλύτερης ηλικίας επιλέγουν πρόγραμμα βελτίωσης της εικόνας του προσώπου ή του σώματος, καθαρισμό, ενυδάτωση, σύσφιξη, καταπολέμηση κυτταρίτιδας , αποτριχώσεις αλλά και για να βελτιώσουν την ψυχική τους διάθεση με την περιποίηση του εαυτού τους.

Οι πιο προχωρημένες ηλικίες θα επιλέξουν επιπλέον ανόρθωση και αντιγήρανση.

Φύλο: Το πόσο σημαντικός παράγοντας είναι το φύλο το αποδεικνύουν οι στατιστικές μελέτες. Όπως σε κάθε γυναικοκρατούμενο τομέα έτσι και στην αισθητική, ένα μικρό αλλά όχι αμελητέο ποσοστό των πελατών είναι άντρες. Αυτό συμβαίνει γιατί στη χώρα μας υπάρχουν ακόμα κάποια ταμπού, τα οποία εμποδίζουν το ανδρικό φύλο να δείξει ιδιαίτερη φροντίδα στον εαυτό του..

Παρ’ όλα αυτά είναι αρκετοί εκείνοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα με ακμή και προβλήματα τριχοφυϊας σε συγκεκριμένα σημεία όπως πλάτη και στήθος. Επίσης επισκέπτονται ένα τέτοιο χώρο άντρες με παραπάνω κιλά ή προβλήματα τοπικού πάχους και λιποδιάλυσης , για ενυδάτωση, σύσφιξη.

Οικογενειακή κατάσταση: Σημαντικός επίσης παράγοντας είναι και η οικογενειακή κατάσταση του πελάτη. Αν δηλαδή είναι έγγαμος /η, άγαμος/η, έγγαμος/η με ή χωρίς παιδιά. Οι οικογενειακές υποχρεώσεις ενός έγγαμου/ης με ή χωρίς παιδιά ίσως είναι και η αιτία που θα τον εμποδίσει να γίνει μέλος κάποιου κέντρου αισθητικής αλλά πολλές φορές είναι και ένας τρόπος διαφυγής από την καθημερινότητα.

Επάγγελμα και οικονομική κατάσταση: Το επάγγελμα συνδέεται άμεσα με την οικονομική κατάσταση ενός πελάτη και την επιλογή του σε ένα ευρύτερο πακέτο υπηρεσιών ή σε συγκεκριμένες παροχές και μεμονωμένες επισκέψεις.

Εάν ονειρεύεσαι τη δική σου εξειδικευμένη απασχόληση ή και τη δική σου Επιχείρηση… έλα να το πετύχουμε μαζί στο IEK MASTER

Στην καρδιά των νοτίων και βορείων προαστίων!
Περισσότερες Πληροφορίες:

Web: Iekmaster.gr
Τηλ: 216 000 90000

     

    Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

    Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

     

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε συμπληρώστε το σχόλιο σας!
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομα σας εδώ