Η Ελλάδα πρέπει να υιοθετήσει το παράδειγμα της Κύπρου όσον αφορά στις επενδύσεις καλωσορίζοντας τους επενδυτές με σταθερό οικονομικό κλίμα και μόνιμα χαμηλή φορολογία, ενώ οφείλει να αξιοποιήσει τη συγκυρία της μεγάλης τουριστικής ζήτησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τονίζει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο εκτελεστικός πρόεδρος του Ομίλου Louis Κωστάκης Λοΐζου, γιoς του Λούη Λοΐζου που θεωρείται στη Μεγαλόνησο ο «πατέρας» του Κυπριακού τουρισμού.
Ο επιχειρηματίας με μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και με επενδύσεις στην κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία, αναφέρει ότι αυτό που πρέπει να γίνει στην Ελλάδα είναι η βελτίωση και ανάπτυξη των υφιστάμενων υποδομών, με μακροπρόθεσμη στρατηγική για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και δεν θα πρέπει να βολευόμαστε με το γεγονός ότι γειτονικές ανταγωνιστικές χώρες αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή θέματα.
Αναφερόμενος στα επενδυτικά σχέδια του ομίλου Louis, τονίζει ότι το 2017 ξεκίνησε τη διαχείριση του ξενοδοχείου Infinity Blue στον Πρωταρά στην Κύπρο, όπως επίσης και το AMADA Colossos Resort στη Ρόδο, που μετατράπηκε σε θέρετρο πέντε αστέρων, ύστερα από ολοκληρωτική ανακαίνιση.
Στα χέρια λιγότερων από 5 εταιρειών η κρουαζιέρα
Σχολιάζοντας τις πληροφορίες ότι κινεζικός όμιλος έχει στόχο να εξαγοράσει έως τέλος του μήνα ένα μεγάλο ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου της Celestyal Cruises στην Ελλάδα και να προχωρήσει σε ανανέωση του στόλου της εταιρείας με αναδιάρθρωση και μεταρρυθμίσεις, σημειώνει ότι διεθνώς η κρουαζιέρα βρίσκεται ουσιαστικά στα χέρια λιγότερο από πέντε εταιρειών και αυτό δείχνει το απαιτητικό είδος της συγκεκριμένης αγοράς.
Επισημαίνει ότι η εξεύρεση επενδυτών αποτελεί μια λύση με αμοιβαίο όφελος, για να προσθέσει πως «κάθε ενδιαφερόμενος επενδυτής βλέπει απαραίτητη τη συμμετοχή μας. Παρέχουμε ασφάλεια και γνώση του περιβάλλοντος καλύτερα από τον καθένα. Γι’ αυτό θα είμαστε παρόντες και στο μέλλον».
Ο κ. Κωστάκης Λοΐζου δηλώνει ότι η ανάληψη της διοίκησης από την COSCO στο λιμάνι του Πειραιά θα ωθήσει σε σημαντικές πρωτοβουλίες, ενώ θα καταστήσει το λιμάνι, πρωτίστως, ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά.
Εκφράζει, εξάλλου, την εκτίμηση ότι η διοίκηση του λιμανιού από τους Κινέζους θα συμβάλει καθοριστικά στο άνοιγμα της ελληνικής κρουαζιέρας και στην αγορά της Κίνας, μία αγορά με τεράστια δυναμική και θετική προοπτική.