Μικρή μείωση στο βάρος των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινηθήκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα καταγράφηκε το 2016 σε σχέση με το 2015, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.
Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινηθήκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσης ανήλθε σε 304.685,57 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας μείωση 8,36%.
Τα τονοχιλιόμετρα σε 7.107.923,01 χιλ., σημειώνοντας αύξηση κατά 4,96%.
Το βάρος των φορτίων που διακινηθήκαν με φορτηγά δημόσιας χρήσης ανήλθε σε 105.575,83 χιλ. τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 17.452.231,28 χιλ.
Σημειώνοντας αύξηση 20,61% και 34,34% αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) παρατηρείται αύξηση 19,65% στην κατηγορία «Υγρά χύμα»και 11,72% στην κατηγορία «Εμπορεύματα σε παλέτες».
Μείωση παρουσιάζεται στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 84,12% και στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες» κατά 52,76% .
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία.
Ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Αττική και η Δυτική Ελλάδα.
Σχετικά με το βάρος των φορτίων που διακινηθήκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών, οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία.
Ακολούθως στην Αττική, ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
Διαβάστε επίσης:
Αυξήθηκε η αξία των ελληνικών εξαγωγών στη Ρωσική Ομοσπονδία