Ο τραγουδιστής Σον Μέντες παρουσίασε το νέο smart ρολόι του Armani

Ο Καναδός ποπ τραγουδιστής που είναι το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας.

Son_Mentes

Ο Καναδός τραγουδιστής και τραγουδοποιός Σον Μέντες, ο οποίος έγινε γνωστός μέσω της πλατφόρμας ψυχαγωγίας Vine περπάτησε στην πασαρέλα και έκλεισε την επίδειξη της ανδρικής σειράς ρούχων Emporio Armani Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Μιλάνο.

Ο Σον Μέντες παρουσίασε το νέο smart ρολόι χειρός του οίκου Armani που φέρει το όνομα «Connected».

Ο Καναδός ποπ τραγουδιστής που είναι το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας για το smartwatch του Armani, εμφανίστηκε αρχικά στο διαφημιστικό βίντεο που προβλήθηκε στη διάρκεια τής επίδειξης μόδας και στη συνέχεια ανέβηκε στην πασαρέλα και παρουσίασε το ρολόι.

Οι σχεδιαστές μόδας προσπαθούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν τους Millennials, μία γενιά που έχει πρωτοφανή δύναμη να επηρεάζει και να επηρεάζεται, χάρη στα ευρύτατα διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρει το AP.

Ο Σον Μέντες, 18 ετών σήμερα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της γενιάς των Millennials. Έμαθε να παίζει κιθάρα παρακολουθώντας τα βίντεο – μαθήματα του YouTube σε ηλικία 13 ετών το 2012. Στη συνέχεια άρχισε να δημοσιεύει βίντεο του στο Vine το 2013 και κέρδισε εκατομμύρια views και οπαδούς μέσα σε λίγους μήνες. Έγινε γνωστός από αποσπάσματα, στα οποία ερμήνευε πολλά δημοφιλή τραγούδια.

Μέχρι τον Αύγουστο του 2014, ήταν ο τρίτος μουσικός με τους περισσότερους ακολούθους στο Vine.

Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ-ΠΕ, το πρώτο του άλμπουμ Handwritten (2015) πούλησε 106.000 αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας. Το 2016 κυκλοφόρησε το δεύτερο άλμπουμ του Illuminate που έφτασε κατευθείαν στο νούμερο 1 του αμερικανικού Bilboard 200 πουλώντας μέσα σε μία μόλις εβδομάδα 145.000 αντίτυπα.
«Είμαι πεπεισμένος ότι δεν μπορεί να υπάρξει τεχνολογία χωρίς πάθος ή πρόοδος χωρίς συγκίνηση» ανέφερε ο Τζόρτζιο Αρμάνι και χαρακτήρισε τον Μέντες ως «τραγουδιστή με αληθινό ταλέντο που αγγίζει τις καρδιές των θαυμαστών του».
«Είναι αυθεντικός. Ο Σον ενσωματώνει και μεταφέρει τις αξίες στις οποίες πιστεύω: Επαγγελματισμό, προσήλωση και καινοτομία», ανέφερε ο Ιταλός σχεδιαστής. «Αυτός είναι ο λόγος που τον επέλεξα να είναι το πρόσωπο αυτής της καινοτόμου σειράς smartwatch, που συνδυάζει την τεχνολογίας αιχμής με τον λεπτομερή σχεδιασμό» εξήγησε.

Ο Σον Μέντες παραδέχθηκε ότι ήταν «λίγο νευρικός» πριν από την εμφάνιση του στην πασαρέλα.

Καθώς βάδιζε κρατούσε το ρολόι με το χέρι, ακουγόταν το τραγούδι του «Mercy» και έτσι έκλεισε το σόου.
«Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με τον κ. Αρμάνι και όλη την ομάδα στην Emporio Armani, αγαπώ πολύ το εμπορικό σήμα και τα όσα αντιπροσωπεύει και είναι μεγάλη μου τιμή να συνεργαζόμαστε σε αυτή την εκπληκτική και πρωτοποριακή καμπάνια» δήλωσε.

     

    Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

    Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

     

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε συμπληρώστε το σχόλιο σας!
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομα σας εδώ