Οι νέοι προτιμούν το Instagram και όχι το Facebook.Οι περισσότεροι νέοι μάλιστα θεωρούν το Facebook δικτυακό «σπίτι» των γονιών τους και συνεχώς απομακρύνονται.
Η νέα γενιά, σύμφωνα με έρευνα της UM, δεν εκφράζεται πλέον άνετα στο Facebook, αντιθέτως τους καλύπτει περισσότερο και εκφράζονται καλύτερα μέσω Instagram.
Συγκεκριμένα, το 45% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρίσκουν τα διαφημιστικά hashtags ενοχλητικά, ενώ στις ηλικίες 18 έως 24 ετών το ποσοστό ανεβαίνει στο 55%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έρευνα της UM, η οποία εξετάζει τις προκλήσεις και τις αλλαγές που οδηγούν στη νέα εποχή του influencer marketing, επισημαίνει ότι ηπλατφόρμα, όπου οι νεότεροι σε ηλικία νιώθουν λιγότερο άνετα να εκφράζονται είναι το Facebook.
Ενδεικτικό είναι ότι το 37% επέλεξε το Instagram ως την πλατφόρμα όπου μπορούν να εκφράζονται καλύτερα, όταν μόλις ένα 20% επέλεξε το Facebook.
Τα νούμερα αυτά δείχνουν ότι οι νέοι σε ηλικία χρήστες έχουν απομακρυνθεί από το Facebook, θεωρώντας το πλέον ως το δικτυακό «σπίτι» των γονιών τους.
Το LinkedIn είναι η πλατφόρμα που οι χρήστες νιώθουν περισσότερο ο εαυτός τους.
Σχεδόν το 21% των χρηστών του LinkedIn απάντησαν θετικά στο παραπάνω ερώτημα,όταν μόλις το 12% απάντησε για το Facebook, 13% για το Instagram και 14% για το Snapchat.
Το εύρημα αυτό αντανακλά την ανάγκη να είναι κανείς πιο ειλικρινής σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον.