Στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Mazda 2. Συγκεκριμένα η ιαπωνική μάρκα επέλεξε το κατάστημα του επισήμου αντιπροσώπου της στη Γλυφάδα για να παρουσιάσει το ανανεωμένο αυτοκίνητο της γκάμα της.
Από την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου μέχρι την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, επισκέφθηκαν την Ελλάδα περίπου 200 δημοσιογράφοι από την Ευρώπη για να οδηγήσουν το ανανεωμένο ιαπωνικό μοντέλο. Το πρόγραμμα περιλάμβανε, δοκιμή του αυτοκινήτου σε διαδρομές γύρω από το Σούνιο και την Βουλιαγμένη.
Οι δημοσιογράφοι που εκπροσωπούν τα πιο γνωστά μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης, απόλαυσαν το θαυμάσιο ελληνικό τοπίο, το μοναδικό ανάγλυφο της χώρας μας και τις εξαιρετικές καιρικές συνθήκες παρά το ότι βρισκόμαστε στο τέλος του Ιανουαρίου. Η Mazda, φρόντισε για την φιλοξενία τους και την ενημέρωση τους σχετικά με την ιστορία της περιοχής, που αποτελεί την ελληνική Ριβιέρα.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε και την δοκιμή του αυτοκινήτου από τους Έλληνες ειδικευμένους δημοσιογράφους, που εκπροσωπούν τα πιο γνωστά μέσα ενημέρωσης.
Όπως διαπιστώθηκε κατά την διάρκεια της δοκιμής το ανανεωμένο Mazda 2, έχει αναβαθμισμένη εξωτερική σχεδίαση, βελτιωμένο εσωτερικό και εξοπλίστηκε με νέα τεχνολογία, βελτιωμένη τελειοποίηση και αναβαθμισμένο εσωτερικό.
Η χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών παραμένει στα 280 λίτρα και αυξάνεται στα 950 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το κανονικό σχήμα του τμήματος των αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει μια μεγάλη βαλίτσα 72 εκ. ή ένα κανονικό παιδικό καροτσάκι (με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους) ή ένα ζευγάρι τσάντες γκολφ αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα.
Η πιο σημαντική προσθήκη στο ανανεωμένο Mazda 2 είναι ο αναβαθμισμένος κινητήρας Skyactiv-G 1.5 MHEV(Mild Hybrid Electric Vehicle), απόδοσης 90 ίππων. Ειναι η πρωτη φορά που αυτό το μοτέρ συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα Mild Hybrid.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε αυτό το μοτέρ και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Στη σύντομη δοκιμή προς το Σούνιο, διαπιστώθηκε ότι η τεχνολογία Mild Hybrid, συμβάλει στη καλύτερη διαχείριση της ισχύος και της καλύτερης απόδοσης του κινητήρα.
Ο κατασκέπαστης ανακοίνωσε ότι η μέγιστη ισχύς των 90 ίππων παρέχεται στις 6.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή στρέψης είναι 14,8 χλγμ. στις 4.000 σ.α.λ. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση βενζίνης ανέρχεται στα 5,3 λίτρα/100χλμ.(WLTP), 4,1 λίτρα/100χλμ.(NEDC). Εκπομπές CO2 120 γραμ./χλμ.(WLTP), 94 γραμ./χλμ.(NEDC).
Στη δοκιμή διαπιστώθηκε ότι οι αναβαθμίσεις για να βελτιώσουν το επίπεδο θορύβου στη καμπίνα απέδωσαν καρπούς. Οι επιβάτες επωφελούνται από τον μειωμένο θόρυβο στη καμπίνα και τους λιγότερους κραδασμούς.
Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης του ανανεωμένου Mazda 2 στην ελληνική αγορά.