Ολοκληρώθηκε σήμερα, έπειτα από μία διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια, η πώληση και μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η ιδιωτικοποίηση επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ.
Οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
Οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και αναλαμβάνουν να ενισχύσουν και να αναπτύξουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, δημιουργώντας έναν σημαντικό πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι η υπογραφή της συμφωνίας έγινε στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των εργασιών του ανωτάτου συμβουλίου συνεργασίας Ελλάδας- Ιταλίας, από την πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Renato Mazzoncini.
Με 24ωρη απεργία και συγκέντρωση διαμαρτυρίας αντιδρούν οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Την ίδια ώρα, 24ωρη απεργία και συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν μπροστά στα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους αντιδρώντας στην πώληση του δημόσιου σιδηροδρόμου σε εταιρεία ιταλικών συμφερόντων που επικυρώνεται σήμερα με την υπογραφή παραχώρησης.
Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για ξεπούλημα του εθνικού πλούτου με ζημιωμένη τη χώρα και υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων καθιστά επισφαλείς τις θέσεις εργασίας των 660 εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Παναγιώτης Παρασκευόπουλος δήλωσε στο ΑΠΕ-MΠΕ ότι «η σημερινή απεργία γίνεται για να απευθυνθούμε στην κυβέρνηση καθώς δεν υπάρχει από την πλευρά της καμία διασφάλιση των θέσεων εργασίας μας δηλώνοντας ταυτόχρονα πως η πώληση αυτή δεν είναι προς το δημόσιο συμφέρον και θέλουμε να υπενθυμίσουμε στον πρωθυπουργό ότι όταν ήταν στην αντιπολίτευση έλεγε ότι η συγκεκριμένη πώληση είναι έγκλημα».
Τη σημερινή απεργία και τον αγώνα των εργαζομένων για τη μη ιδιωτικοποίηση όλων των συγκοινωνιών στηρίζουν η ΓΣΕΕ το ΕΚΑ αλλά και το ΚΚΕ και η ΛΑΕ.