Σε υψηλότερα, σε σχέση με πέρυσι, επίπεδα κινήθηκαν οι πωλήσεις στα εμπορικά καταστήματα κατά τη διάρκεια της φετινής «Black Friday». Το παραπάνω προκύπτει από δειγματοληπτική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) σε τυχαίο δείγμα επιχειρήσεων των κλάδων που συμμετέχουν σε εκπτωτικές περιόδους, δηλαδή επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, αθλητικών ειδών και παιχνιδιών.
Αύξηση τζίρου για τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Επίσης, σημειώνεται ότι όσοι διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα- κυρίως καταστήματα ηλεκτρικών ειδών- σημείωσαν αύξηση του τζίρου τους τη συγκεκριμένη ημέρα.
Γενικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, η πρακτική της «Black Friday» έχει θετικό αντίκτυπο όσον αφορά στον όγκο των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν τη συγκεκριμένη μέρα στην πλειονότητα των εμπορικών καταστημάτων.
Πρακτικά η εισροή μεγαλύτερου αριθμού πελατών αντιστάθμισε το ποσοστό των εκπτώσεων που πραγματοποίησαν τα καταστήματα. Τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται σε είδη οικιακού εξοπλισμού και ειδών τεχνολογίας, είναι εκείνα που ωφελήθηκαν περισσότερο και εν συνεχεία οι επιχειρήσεις του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης.
Μεγαλύτερα τα κέρδη για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και πολυεθνικές
Παρ’ όλο που οι πωλήσεις κινήθηκαν σε ικανοποιητικά επίπεδα την «Black Friday», σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες, ο εμπορικός κόσμος στην πλειονότητά του κρίνει τη συγκεκριμένη πρακτική αρνητικά. Κι αυτό γιατί, τα οφέλη που αποκομίζουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, πολυεθνικές και αλυσίδες είναι σαφώς μεγαλύτερα από εκείνα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.