Με επίκεντρο τη Λάρισα και σε εξαιρετικές διαδρομές της Θεσσαλίας θα εξελιχθεί το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας, με συνολικά 59 πληρώματα να δηλώνουν το «παρών» σε έναν αγώνα γιορτή, που ουσιαστικά θα ξεκινήσει την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου στις 19:00, με την τελετή εκκίνησης εμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας.
Κατηγορία Regularity
Πρώτα τη ράμπα θα περάσουν τα 30 κλασικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Ανάμεσά τους, ο Christian Crusifix. O Βέλγος οδηγός της Ford Anglia του 1960 μπορεί να έχει κατακτήσει ήδη τον ευρωπαϊκό τίτλο, δεν ισχύει όμως το ίδιο για τον συνοδηγό του, Joseph Lambert. O ίδιος θα «λύσει τις διαφορές» του με τον Ιταλό Fabrizio Farsetti που θα πλοηγήσει τον Massimo Mascagni με την Porsche 911 Coupe του 1974 στη διαδρομή των 516 χιλιομέτρων.
Απέναντί τους, ανοιχτούς λογαριασμούς έχουν και πληρώματα που συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, μιας που εκεί η υπόθεση «τίτλος» παραμένει ανοιχτή μεταξύ των πρωτοπόρων μέχρι στιγμής Γιώργου και Νίκου Οικονόμου (Ford Escort MKII – 1978) και των Τάσου Δούρου – Γιώργου Μποζιονέλου (BMW 1502 – 1975), αλλά και Νίκου Αρβανίτη – Ιωάννας Χαραλαμπάκη (Lancia Fulvia 1.3 S Coupe – 1972).
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Αντίστοιχα, το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος προσμετρά τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπως και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Κάπως έτσι, στις πέντε επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Θεσσαλίας αναμένεται η μάχη ακόμα 28 πληρωμάτων, με το βλέμμα στραμμένο στη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου του Πρωταθλητή Ελλάδος. Δύο πληρώματα χωρίζονται από μόλις ενάμιση βαθμό στην κατάταξη και κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις για το τελικό αποτέλεσμα.
Οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος, νικητές στο «ελληνικό» Ράλλυ Ακρόπολις και στο Δ.Ε.Θ., θα ξεκινήσουν ως το φαβορί με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003, εκτός από την υπέρ του βαθμολογική διαφορά, έχει ως πλεονέκτημα την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητά του στην άσφαλτο. Απέναντί τους, ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κώστα Σούκουλη και το Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, δεν παύουν να διατηρούν ελπίδες.