Οι 5 στους 10 Έλληνες ξεκινούν τα ψώνια από το κινητό τηλέφωνο

Οι 5 στους 10 Έλληνες ξεκινούν τα ψώνια από το κινητό τηλέφωνο

Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν τις online αγορές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική έρευνα, 5 στους 10 αγοραστές στην Ελλάδα ξεκινούν τα ψώνια από το κινητό τους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας “Christmas Shopping Inconveniences”, που πραγματοποίησε η εταιρεία Kantar Millward Brown για λογαριασμό της PayPal, οι έλληνες καταναλωτές  χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τα είδη που επιθυμούν να αγοράσουν. Εξ αυτών, το 38% κάνει την έρευνα του με σκοπό να εντοπίσει τις καλύτερες τιμές online, ενώ το 21% θα πραγματοποιήσει εντέλει και τις αγορές του μέσω των κινητών συσκευών.

Τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών

Ειδικά την περίοδο των εορτών, όλο και περισσότεροι Έλληνες θεωρούν ότι η αγορά δώρων online είναι μια πιο ευέλικτη αγοραστική οδός. Έξι στους δέκα καταναλωτές στην Ελλάδα δηλώνουν ότι η online αγορά των χριστουγεννιάτικων δώρων κάνουν την αναζήτηση τους μια πολύ πιο διασκεδαστική, ανέμελη και λιγότερο δαπανηρή διαδικασία. Οι εν λόγω ερωτηθέντες επεσήμαναν τα πολλά πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών: είναι εύκολο να εντοπίσεις ελκυστικότερες προσφορές (74%), καθώς και μοναδικά, δυσεύρετα ή και μη διαθέσιμα είδη στη χώρα μας και βέβαια, δεν ξεχνάμε τη δυνατότητα να αποφύγεις τα πολυσύχναστα καταστήματα (82%) τις τελευταίες δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα, κατά τις οποίες όλος ο κόσμος συνωστίζεται έξω στους δρόμους για ψώνια και βόλτες.

Στα μάτια των Ελλήνων, οι οποίοι για συγκεκριμένους λόγους δεν απολαμβάνουν τα χριστουγεννιάτικα ψώνια όσο θα ήθελαν, οι αγορές στο Διαδίκτυο φαντάζουν ως ένας τρόπος για να εξοικονομήσεις χρόνο (77%), αλλά κυρίως και χρήμα, καθώς έχεις τη δυνατότητα να προμηθευτείς ένα ξεχωριστό υπέροχο δώρο από το εξωτερικό στην καλύτερη δυνατή τιμή (79%). “Είναι, επίσης, ευκολότερο να διατηρήσεις τον έλεγχο των εξόδων και να μην παρασυρθείς σε περιττές αγορές, αφού αναζητάς συγκεκριμένα είδη, αντί να βρίσκεσαι περιτριγυρισμένος από δεκάδες κραυγαλέες προσφορές σε ένα κατάστημα ή σε ένα εμπορικό κέντρο”, αναφέρει η έρευνα.

Άγχος για τα δώρα

Γενικά, οι Έλληνες είναι από στους πλέον αγχωμένους κατοίκους στην Ευρώπη για τα εορταστικά δώρα, σύμφωνα με σχετική έρευνα των PayPal και Kantar Millward Brown. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 20% των Ελλήνων αισθάνεται άγχος ή πίεση, που σχετίζεται με τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, το 61% φοβάται μήπως υπερβεί το διαθέσιμο budget, ενώ 7 στους 10 Έλληνες επωφελούνται από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες προσφορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Η έρευνα “Christmas Shopping Inconveniences” διεξήχθη με τη συμμετοχή άνω των 10.000 ατόμων από 10 ευρωπαϊκές χώρες.

Περιορισμένο budget

Πρώτα απ’ όλα, οι Έλληνες δίνουν μεγάλη σημασία στη μοναδικότητα των δώρων. Το 47% ανησυχεί για την εύρεση του πλέον κατάλληλου δώρου και το 51% αγοράζει δώρα από μικρούς εμπόρους, καθώς συχνά διαθέτουν ασυνήθιστα και ξεχωριστά είδη. Εντούτοις, ενώ σπανίως καταφεύγουν σε τετριμμένες ή κλασικές επιλογές (27%), η νοοτροπία της “τελευταίας στιγμής”, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση και τους αργοπορημένους μισθούς, αναγκάζει το 80% να κάνει τα ψώνια του λίγο πριν την “αντίστροφη μέτρηση”, το τελευταίο μόλις δεκαπενθήμερο πριν από τα Χριστούγεννα, ομολογουμένως την πιο φορτωμένη εποχή της χρονιάς.

     

    Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

    Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

     

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε συμπληρώστε το σχόλιο σας!
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομα σας εδώ