Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου (1-7 Δεκεμβρίου) πραγματοποιείται στα πρότυπα του αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Στην εορταστική αυτή περίοδο αυξάνει σημαντικά ο online B2C τζίρος, ενώ παράλληλα σηματοδοτείται η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών.
Αύξηση του τζίρου κατά 28,17% το 2016
Την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο GR.EC.A., υπερδιπλασιάστηκε -σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά- η συμμετοχή των ηλεκτρονικών καταστημάτων, τα οποία ξεπέρασαν στο σύνολο τα 250. Υπήρξε, επίσης, ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, αφού καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 69,59% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του 2015, καθώς και αύξηση κατά 28,17% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημερολογιακά εβδομάδα (24 – 30 Νοεμβρίου).
Ο θεσμός -πλέον- της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και μέχρι σήμερα αξιολογείται ως ιδιαίτερα πετυχημένος. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει.